Ekspert-PR?
Ekspert-PR:
Bliv eksperten, medierne ringer til
Hvis du har en stærk faglig profil inden for dit område, kan vi hjælpe med at positionere dig i medierne som ekspert.
Vi har en række konkrete værktøjer, som sikrer, at du kommer i journalisternes søgelys, når de skriver om dit emne.
Ekspert-rollen giver omtaler, mens vi bygger den op, og den vil skabe yderligere omtaler af sig selv, når den først er etableret.
Personligt brand vs. virksomhedens brand?
Ekspert-rollen har stærk afsmitning på din virksomheds brand og øger virksomhedens troværdighed blandt kunder og samarbejdspartnere.
Samtidig skaber det et personligt brand, som lever uafhængigt af virksomheden, så vi starter med at lægge en strategi for, hvad man vil opnå med ekspert-rollen, hvilke emner man vil kommentere som ekspert, og hvad man gerne vil undgå at blive involveret i.
Skriv til Mark eller ring til ham på 4142 3635 og få en vurdering af, hvordan du kan positionere dig som ekspert.