Sidebilleder 20x9-0225-2

Issuehåndtering

Mens traditionel PR ofte retter sig mod kunderne, henvender issuehåndtering sig især til forholdet med alle de andre interessenter, der kan have indflydelse på din forretning.

Virksomheder oplever i stigende grad problemstillinger med træge offentlige beslutninger eller dårlig omtale, der eskalerer på de sociale medier.

Offentligheden stiller stadigt større krav til virksomheders sociale ansvar, og øger behovet for, at PR suppleres med strategiske netværksindsatser overfor offentlige myndigheder og centrale meningsdannere i din branche.

Ofte behøver det ikke at være de store forkromede Public Affairs-indsatser, der skal til. Ved at involvere nøje udvalgte stakeholders i presseindsatsen, kan man høste gevinster i form af indirekte forpligtelser fra eksperter, øget legitimitet blandt markeder og bedre forhold med investorer.

Skriv til Mark eller ring til ham på 4142 3635 og få en snak om, hvordan I får kontrol over jeres issues.