Sidebilleder 20x9-0225-2

Stakeholder-PR

PR er ikke kun at markedsføre overfor målgruppen, men kan også bruges til at skabe politisk effekt og ændre markedsforhold.

Med den rette strategi kan I påvirke jeres marked, brande jer som socialt ansvarlige, blive mere anerkendt af beslutningstagere og styrke forholdet til interessenter ved at involvere dem i presseindsatser.

Har I offentlige kunder, kan I få indflydelse på efterspørgslen ved at inddrage ordførere fra politiske partier, talspersoner fra interesseorganisationer, større virksomheder eller uafhængige meningsdannere.

Interessenterne kan forpligte sig indirekte ved at udtale sig offentligt om en sag, så der er en fordel ved at skabe en debat om lovgivning eller afgifter, der rammer jeres branche.

Når vi involverer flere interessenter, er det mere sandsynligt, at medierne kan lide jeres historie, så I sikrer større omtaler og bredere mediedækning, end hvis I kun baserer historien på virksomhedens eget synspunkt.

Skriv til Mark eller ring til ham på 4142 3635 og hør hvordan jeres marked kan påvirkes med stakeholder-PR.