Målgruppen er alfa og omega for relevant content
Der kan ligge et stort potentiale i at integrere Content Marketing i jeres kommunikationsstrategi. Ønsker I at skille jer ud fra mængden og bryde igennem ”støjen” og gøre jer bemærket, er det essentielt, at I underbygger jeres digitale tilstedeværelse ved at skabe content, der ikke blot er relevant, men også skaber værdi for jeres målgruppe.
Målet med Content Marketing er at skabe værdi for målgruppen. Derfor er det afgørende, at I kender og forstår jeres modtagere for at kunne udvikle relevant og værdifuldt content for nuværende og potentielle kunder.
Hvad enten I ønsker at lave nyhedsbreve og blogindlæg på jeres hjemmeside, en underholdende video, informerende app, eller en branchesurvey, som jeres kunder finder inspirerende, sørger vi for, at det er jer, der får opmærksomheden.
Relevant content bidrager også til jeres SEO-indsats, og er indhold, som folk kan vende tilbage til, og som er delbart og har potentiale til at nå ud til et større publikum på de sociale medier.
Noget content kan være relevant for jeres virksomheds følgere på LinkedIn, mens andet kan gå viralt på jeres Facebook-profil. Fælles er, at relevant content skaber stærke kunderelationer.
Hvordan kan vi hjælpe jer?
Med udgangspunkt i jeres budskaber, målgruppe og strategiske mål identificerer, skaber og tilrettelægger vi jeres indsatsområder og content.
Vi udvikler jeres digitale tilstedeværelse med content, der er relevant, brugbart og værdiskabende for jeres kunder, og som gør jer synlige for målgruppen. Der er indhold i det, vi siger.
Skriv til Jakob eller ring til ham på +45 4038 4586 og hør, hvad jeres næste digitale træk skal være.
Kontakt Jakob Kemp Hessellund
jh@kempkjaer.dk | +45 4038 4586