Sarah Køhnke
Associeret partner
Automotive, medico, hospitality, life style.
Kreative kampagner der rører publikum
Sarah har en uovertruffen fornemmelse for, hvad der fascinerer og tiltrækker mennesker. Derfor er hun vores specialist inden for automotive, medico, beauty tech, hospitality, rejser, – kort sagt, consumer, kampagner og konceptudvikling.
Med et fast blik på den kommercielle forståelse leder hun efter det rigtige indhold, der fastholder og engagerer.
Bred baggrund
Hun har tidligere lavet kommunikation og konceptudvikling for bl.a. Soundboks, DFDS, Gentofte Kommune og Finlands Ambassade samt flere rejsedestinationer og medicovirksomheder.
Sarah er en tsunami af ideer og strøer dem gerne som sukker på cornflakes, og har slet ikke noget imod, at enten være placeret på et par ski eller bag rattet på en ny bil.
“Fascination er en drivkraft som mange undervurderer.”
Hun har læst medie- og business-technology i London, kommer fra en baggrund i ugeblads verden og har været tv-vært og tilrettelægger på flere dokumentarer. Sarah fanges med god energi, viden og menneskers ønsker – og når hun får lov til at sætte sig ind i opgavens værdier, og sigter gerne efter drømmescenariet.
Sarah Køhnke har tidligere drevet Nordic PR, som nu er fusioneret ind i Kemp & Kjær.