Bemærk:
  • Jo flere og præcise informationer, som du skriver, des bedre resultat.
  • Det sprog du skriver på, er det sprog AI’en skriver pressemeddelelsen i.
  • Genindlæs evt. siden, hvis du har problemer – men husk at dine indtastninger i så fald forsvinder.
  • NB: Resultatet skal typisk have en kærlig hånd for at blive helt færdigt.

Navn på afsender af pressemeddelelsen(*): Formål med pressemeddelelsen (fx nyt produkt, service, event osv.)(*): Målgruppe (fx kundetype, investorer, borgere, tech-interesserede)(*): Kernebudskab (den vigtigste information som læseren skal tage med sig)(*): Ekstra detaljer (fx statistik eller trends der underbygger din pointe): Navne og titler på dem der skal citeres: Hvad citaterne skal handle om: Call to action (fx “læs mere på dette link” eller “find produktet hos X”): Om firmaet (Beskriv din virksomhed med nogle ord. Sæt fx tekst fra “om”-sektion på firmaets hjemmeside ind her)(*): Kontakt information (fx på pressekoordinator eller CEO til evt. interview):

Jeg er indforstået med, at informationerne, jeg indtaster, deles med OpenAI via Kemp & Kjærs API hos OpenAI, hvor ChatGPT skriver en pressemeddelelse for mig. Kemp & Kjær får også adgang til informationerne, og har ret til at tage kontakt til dig med henblik på markedsføring