Online synlighed, content, sociale medier og at blive fundet nemt på søgemaskiner er i dag hamrende vigtigt. PR hjælper markant på jeres digitale synlighed.
Presseomtale i digitale nyhedsmedier som Politiken.dk, BT.dk og TV2.dk er yderst velegnede til at dele på sociale medier, og kan få jeres website højere op i søgeresultatet på Google, fordi Google betragter nyhedsmedier som troværdige kilder.
Social er stærkere end journalistik
- Når netbrugere ser deres venner fremhæve produkter eller brands, kan det betyde, om man vælger at handle med det brand.
- Brugernes adfærd kan analyseres: Man kan spore om de kommer fra Facebook, Google, en annonce, et nyhedsklip. Og hvordan de bevæger sig rundt på virksomhedens website. Det, der kan måles, kan styres.
- Det er lynhurtigt at dele og ændre og optimere netkommunikation.
Derfor skal digital tilstedeværelse indgå i jeres kommunikationsstrategi.
Kemp & Kjær fokuserer på de synergier, der er i at målrette trafik via PR-indsatser og at skabe løbende indhold på platforme samt content-SEO.
Og hvis dét var volapyk, så kontakt os og kom online, så det kan mærkes på bundlinjen.
Kontakt Jakob Kemp Hessellund
jh@kempkjaer.dk | +45 4038 4586