Kemp & Kjær hjælper kommunalvalgs-opstillede politikere med at udvikle strategien for en veltilrettelagt kampagne med fokus på fysiske events.
Vi ved, at mange kandidater til kommunalvalget er ildsjæle, der ikke har uendelige midler til at føre valg. Derfor har vi sammensat en realistisk løsning (se pakken nedenfor), som imødekommer et stramt budget til kommunalvalget. Hvis du vil have en større kampagne, så finder finder vi ud af det.
Strategisk vigtige debatter frem for en masse pressearbejde
Succesfulde kampagner afhænger ofte mere af en længere række strategiske og velplanlagte foredrag og debatter – de rigtige steder – og mindre af en masse af presseomtale.
Det betyder, at du kan udføre langt det meste af kampagnearbejdet selv. Senere i processen, kan det være, at du får brug for en times medietræning, pressemeddelelser eller anden sparring – og det bestemmer du selv.

Kontakt Mark Benfeldt Kjær
mark@kempkjaer.dk | +45 4142 3635
I vores kompakte, budgetvenlige kommunalvalgs-pakkeløsning, får du:
To workshops à cirka 1,5 timer, hvor vi kommer omkring:
- Profilering og udvikling af mærkesager
- Identifikation af målgrupper
- Identifikation af event-steder
- Identifikation af samarbejdspartnere
- Strategi for sociale medier
Konkrete kampagneelementer, 1 til 3 timer
- Koncept for kampagne, især events og instruktion i, hvordan det udnyttes bedst på sociale medier.
- Feedback på hjemmeside for valgkampen eller en profil på et eller flere af de sociale medier, samt anbefalinger til opsætning og billedvalg.
Nødvendig research – 2 timer
Kemp & Kjær bruger 2 timer på at sætte sig ind i kandidatens profil for at kunne rådgive og komme med anbefalinger, herunder læser kandidatens materialer og andet relevant, som kandidaten anviser.
Løbende sparring på kampagne
- Kandidaten kan ringe til Kemp & Kjær eller aftale onlinemøder, hvor vi snakker om konkrete kampagneelementer.
- Kandidaten kan sende udkast til kampagnematerialer til feedback hos Kemp & Kjær.
- Eller får sparring på at forberede interviews.
- Eller noget fjerde.
For at rådgivningen skal give gode resultater i kampagnen, forudsætter det at kandidaten har:
- Eksisterende aktiv profil på mindst ét socialt medie. Alternativt et højt annoncebudget.
- Adgang til grafisk produktion af flyers, website mm. K&K leverer tekst og overordnede koncepter og kan samarbejde om færdiggørelse med kandidatens leverandør.
- Gode billeder af sig selv og fra relevante situationer.
Prisen? Det hele betales på et klippekort med ti timers rådgivning. Så ved du hvad det koster, og der kommer ikke nogen ekstraregninger uden aftale.
I alt: 15.000 kr. + moms.

Vil du vide mere om PR og strategi for valgkamp?
Er du interesseret i at høre mere, så tag en uforpligtende snak med Mark Kjær på +45 4142 3635, hvor vi kan snakke om dit behov og dine muligheder – og hvordan du kommer videre og får et godt valgresultat.
