Snævre medier: Hvad betyder det for dig?

Hvad betyder snævre medier for din PR? Og hvad er Google-fælden? Her er fire tendenser…

Sådan afværger du kommunens sparekniv

Mange initiativer modtager kommunal støtte. Men da politik kan ændre sig – og dermed hvordan…

Insidertip: Priser på PR i Europa

Når vi snakker med kunder, taler vi helst om strategi, konkrete vinkler og relevante medier…

Krise? Stands ulykken og kommunikér klogt

Jeg har altid tænkt, at hvis jeg skulle forklare mit take på krisekommunikation, så ville…

Tre Trump-tricks du skal passe på med at bruge

Donald Trump vandt præsidentvalget, fordi han kommunikerede på den rigtige måde til sit vigtigste publikum.…

Udlev jeres værdier og undgå shitstorms

Kapitel 1 handler om sammenhængen mellem værdier og PR og kigger på en nylig PR-katastrofe,…

8 tips der tiltrækker de bedste medarbejdere

Hvis de bedste kandidater skal søge jeres stillinger, skal kandidaterne helst kende virksomheden i forvejen.…

Medietræning: Tips til tv & radio

Det er en disciplin i sig selv at give et godt interview – især at…

PR-skriveguide: 6 enkle råd

Præcise formuleringer er med til at overbevise journalister om, at en historie er værd at…

Positionér dig som eksperten på dit felt

Ekspert-PR er et værktøj, vi ofte griber efter, når vi udarbejder PR-strategier for vores kunder.…

SoMe-guide: Sådan får du ekstra værdi ud af presseomtaler

Når I har fået en presseomtale i virksomheden, skal I ikke læne jer tilbage og…

Kan du din startup-lingo? 10 ord, du bør kende

Når vi skriver til medierne, er vi bevidste om at oversætte branche-lingo til rigsdansk –…